13 Ağustos 2011 Cumartesi

İç Çamaşırınızda Kaliteli Olsun..













İç çamaşırı dediğimiz zaman ilk aklımıza gelen marka "Victoria Secret"olsa gerek.Eskiden bikini mayo alacağım zaman kendi sitesinden sipariş verirdim ve bir sürü kargo parası öderdim,ama artık bazı alışveriş siteleri sıksık yer veriyor bu markaya ve hem indirimli hemde az bi kargo parasıyla satın alabiliyorum.Gerçekten farklı ve kaliteli ürünler.La senza'da iç çamaşırlarıyla olsun,gecelikleri ve pijamalarıyla benim başımı döndürüyo diyebilirim.Herkesin zevkine göre ürünler mevcut:spor,şık,sexy,şirin..Modunuza göre seçin beğenin satın alın:)Fiyatlarıda bence uygun zaten sık sık indirim oluyor buda benden söylemesi:)En baştaki resimler La Senzaya ait,mesaj içerikli çamaşır ise Tchiboya ait..Sizlerinde görmesini istedim çünkü yazı özel bir maddeyle yapılmış ve geceleri parlıyor yani fosforlu:)Tchiboda bu hafta bulabilirsiniz dilerseniz internet sitesindende satın alabilirsiniz:)Sonraki modeller ise anlaşıldığı üzere Victoria Secret..Hmm bide Oysho var orayada mutlaka uğrayın derim,orada özellikle süper ev kıyafetleri var:)PS: İç çamaşırınızı nerden alırsanız alın,ama giymeden mutlaka yıkayın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder