14 Ağustos 2011 Pazar

Ceren'in Çeyiz Çılgınlığı

Wuhuu emniyet kilitli çaydanlık..Kilitleyince dökülmüyor..Şık bir tasarım,şekli diğer çaydanlıklardan biraz farklı..-KORKMAZ-


 Herşey siyah olsun istiyorum ya ben..Annem diyo tozu belli eder,sevgilim diyo parmak izi çıkar..Ama napabilirim şunun güzelliğine bir bakın..Neyseki aşkımı ikna etmiş bulunmaktayım:)Kendiside çok beğendi zaten ama bakımı zor dedi bende ben temizlerim ben temizlerim deyince tamam dedi..Hadi bakalım..-BOSH-
 Defne Koz..Harikasın..Şu tasarıma bakın hiç çay sevmeme rağmen sırf bu bardağa bayıldığım için çay içesim geldi desem yeridir..Lipton çay alınca yanında hediye veriyorlar yalnız araştırmalarıma göre Esse'dede satıldığını duydum benden söylemesi:)
 BURGER TABAK
Bu tabaklar şahane diyebilirim benim aldıklarımın kenarlarında çıkıntı yok dümdüz dikdörtgen..Bu tabakları alırken üstünde öyle yemekler düşündümki..Tabi sadece düşündüm..Umarım bir gün bu eylemede dönüşür:)-PORLAND-
                                 Bu süpürgeye bayıldım çünkü burda anlaşılmasada küreği var ve katlanıp küçücük bir hale geliyor.-TCHİBO-


 TERMOMETRELİ ÇATAL
Öhöö öhöö..Şimdi kendimi Oktay usta gibi hissettim..Hayatında doğru düzgün yemek pişirmemiş olan ben ve termometreli çatal..Etinizi az pişmişmi yoksa çok pişmişmi yemek istiyorsunuz bu çatal size ısıyı ölçüp söylüyo:)Neyse fiyatı çok komik bi rakamdı elbet işime yarar dedim ve aldım..Napalım heves işte:D-TCHIBO-
 İşte hayallerimdeki çatal bıçağı üretmiş JUMBO..Yok böyle tasarım..Kaç kere mağazasına gidip elime aldığımı unuttum..Almak istediklerimin listesinde ama fiyatı bir yemek takımı kadar hala kararsızım..-JUMBO-
 Sprey yağlık..Hep özenmişimdir yemek programlarında aşçılar fışfış sıkarlar tepsiye ne elin yağlanır nede ölçüyü fazla kaçırırsın diye düşünmüşümdür..Gel gelelim annemede alayım dedim bundan kendiminkinide yine paket yaptırıp hoop diğerlerinin arasına koydum..Çok kullanışlı bişi diyemem yada ben pek beceremedim sıkıyorsun sıçrıyo:)Annem ise alışmış şişeyle döküyor nerede kullanıcaksa bi kullanmadıki hala bileyim bende mi hata spreyde mi?-BERNARDO-
 Bu takımıda sizlere aldıklarımın resmini toplarken buldum çok güzelmiş ama kahvaltılık takımımı aldım hatta bi yığın günlük tabağım oldu:( Neyse diyorum kendimi tutuyorum..Beğenenler için ise-MARKS&SPENCER-
 Bu takıma karar verene kadar yüz tane tabak gördüm desem yeridir henüz almadım ama en kısa zamanda almayı düşündüğüm bir takım.Ben ev eşyalarında sadelikten yanayım..Taşlı pullu şeyleri sevmiyorum..Hatta Allah kısmet ederde herşey hayallerimizdeki gibi olursa herşey siyah beyaz ve birazda kırmızı olsun istiyorum..Hem şık hem sade..-HİSAR-
SÜT KÖPÜRTÜCÜSÜ
 Bunu alırken ne düşündüm bilmiyorum sanırım milkshake hastası olduğum için köpüklü köpüklü milkshake hazırlarım diye düşünmüş olabilirim..Satın alıp eve geldikten sonra DANK ee sen kahve makinası alıcaktın hani onunda köpük yapan bi parçası olucaktı?Neyse buda pratik canım al eline sok bardağın içine bas düğmeye:)-TCHIBO-
Eveet günlük için aldığım takımlardan birisi..Siyah deri görünümlü..Yine herşeyde olduğu gibi siyah..simsiyah:)-BİEV-


Görmemişin bir çeyizi olmuş modundayım bu aralar e sevgilim askerde carcar bağırıyor "kıyafet alma çeyiz hazırla"dıye:)Bende başladım almaya tamam düzeltiyorum toplamaya:)Çok zor bir işmiş aslında hiçbirşeyde gözüm kalmasın diye bütün araştırmalarımı yapıp fiyat araştırmalarına girişsem bile yinede aa buda güzelmiş ya bi daha bulamazsam deyip kendimi kasada bulur oldum.Annem fenalık geçirir oldu çeyiz deyince neymiş çok inceliyormuşum:)Babam ise çeyiz arkadaşım bide kendi beğendiklerinide aldırmaya çalışmasa:)Artık elbise yerine tabak,pantolon yerine çatal kaşık,ayakkabı yerinede fincan takımı alır oldum..Sevgilimle zevklerimiz aynı..E dile kolay 10 yılı geçtik..O bana ben ona benzedikten sonra son halimizi alıp tamamen aynı olduk..İzne geldiğinde gel birlikte çıkalım alışverişe dediğimde mutlu olmuştu taaki tabakları elime alıp tek tek inceleyip onu çıldırtana kadar:)ayrıca çok eğlenceli olduunuda söyleyemem neye elimi atsam "bunu nerede kullanıcaksın sevgilim"dediğinde elimdeki ve kafamdaki soru arasında ikilemde kalıp ve en sonunda gerçekten nerde kullanıcam deyip bırakıyordum..Neyse ev doldu taştı hala bitmedi eksikler..Burdada benim gibi çeyiz hazırlığında olan arkadaşlara fikir olsun diye hem aldıklarımdan hemde alıcaklarımdan seçip paylaşayım istedim..Hepimize kolay gelsin:)
PS: abuk sabuk şeylerde almış olabilirim ama napalım heves işte:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder