15 Ağustos 2011 Pazartesi

Deri Eldiven

Bu resmi sonradan eklediğim için en altta tarif etmeye çalıştığım tarzım buydu fakat kocaman çantamdan ve çantamın üstündeki kocaman montumdan(niye yanımda taşımışım anlamadım ama) anlaşılmasada eldivenlerim,beyaz gömleğim,siyah pantolonum ve deri siyah çizmelerimle..




 Size kendi giyindiğim şekilde örnek vermek istedim uzun deri eldivenler,
Siyah yüksel bel pantolon,

 Beyaz gömlek..İnanın çok şık duruyor,eldivenleri gömleğin üzerinden giyin.Benim sevdiğim bir tarz deneyin görün bakalım siz beğenicekmisiniz:)
Kış mevsimini pek sevmem ama son yıllarda kış mevsimi için çok şık kıyafetler tasarlıyorlar e buda biraz cazip hale getirmiyor değil:)Bu yıl olmazsa olmaz pelerin ve deri eldiven duyurulur.Bende siyah var ama bulur bulmaz uzun taba rengindende alıcam şölee dirseğimin üzerinde durucak ben ona o bana bakıcak:)Eğer bulursanız hiç kaçırmayın alın derim,ben geçen yıl gömleklerimle bile kullandım şöyleki;dirseklerime kadar çekiyordum eldivenimi üstümde beyaz gömleğim,altımda siyah dar pantolonum inanın çok şık duruyor eğer sizde birde yüksel bel korsajlı pantolonlardan varsa yaşadınız:)Bu yılda yine çok moda bu eldivenler hemen sizlerle paylaşmak istedim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder