30 Kasım 2012 Cuma

Işıl Reçber Tarzı





Herkesin bir tarzı vardır..Ben çok çeşitlilikten yanayım..Yani sadece spor yada sadece maskülen ne biliyim herzaman avangard bi tarzım yoktur..Psikolojime göre;bazen rockcı bazen feminen..Bazen sexy,bazende tam tersi hanım hanımcık:)Ama her zaman farklı..Bir insan kendine yakıştırmayı bilecek..Abartsada üstünde fazlalık durmayacak..Şöyle bir gerçek var ki;herkes dış görünüşüne göre puan topluyor..Işıl Reçber'i oldum olası beğenmişimdir..Ama son günlerdeki tarzı wooww dedirtecek türden..Kötü eleştiriler yapılsada ben saçından,makyajından taktığı takılara kadar hayranlıkla kendisini takip ediyorum..Bakalım siz nasıl bulacaksınız..

4 yorum:

  1. Sanirim saclarini begenmiyorum ama kendi tarzina saclari da oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. :)ben uzun saç hastası biri olarak çok hoş buluyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Saçları hoş durmuyor genel olarak yapay bir görüntüsü var doğallıktan çok uzak

    YanıtlaSil
  4. sarı saçlar genelde doğal durmuyor zaten,ama ben seviyorum.

    YanıtlaSil