18 Ağustos 2011 Perşembe

Bikinilerimiz renklensin,şenlensin:)


 Tül alıp istediğiniz kalınlıkta kesiyorsunuz:)Kumaşta tercih edebilirsiniz..
 Teğel alıp büzüyorsunuz,ister belli aralıklarla teğel alın isterseniz sıksık(ne kadar sık alırsanız büzgü okadar çok olur)
 Büzdüğünüz tüllerin iki ucunu birleştirdiğinizde çiçek gibi oluyor,onlarıda yanyana istediğiniz sıklıkta dikiyorsunuz.Ben şimdilik iğneledim..
 İsterseniz birleştirmeden direk dikedebilirsiniz ozaman da şekli bu şekilde oluyor.Size tavsiyem bikininizin kumaşından alıp yapmanız bu işlemi ozaman fırfırlı bir görünüm oluşuyor.Kat kat fırfırlı:)
 Ben siyah ve pembe tül ile yaptım sizde kendi zevkinize göre renkler kullanabilirsiniz:)
 Büzdüğünüz tülün uclarını birleştirip bağladığınızda bu şekil ortaya çıkıyor..
 Bende en kısa zamanda dikicem,dediğim gibi şimdilik iğneledim..Dilerseniz çiçek gibi büzün dilersenizde fırfır şeklinde kalsın..
 Bunları yaparken ben derim ki ucuz bikini üstlerinden alın..Ben öyle yaptım..Evde olan biyelerdende şerit şeklinde bikininin üstüne iğneledim..Baskı teğel yaparak dikişlerinizi belli etmeden elinizle dikebilirsiniz.Yine kendi zevkinize göre tasarlayabilirsiniz.Fikir benden tasarlamak sizden:)
Bu şekilde biyeleri heryerde bulabilirsiniz:)Dilerseniz taşlarla pullarlada biyelerin üstünü süsleyip bikininize oşekilde dikebilirsiniz..Herkese kolay gelsin:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder