14 Ağustos 2011 Pazar

ANNESİNE BAK KIZINI AL:)

Akşam annemi ikna edip alışverişe çıktık,sonrada yemeğe gittik.Dikkatimi çeken şeyleri sizlerle paylaşmak istedim bir kere bu aralar alışveriş yapmak istemiyorsanız Zara'ya uğramayın:)Çok harika parçalar vardı..Zaten yaz için hazırladığı ürünleride çok beğenmiştim,hatta kendime engel olamayıp yine gidip gidip toplamıştım şimdide harika şeyler vardı inanın..Bu arada koyu sarı renkleri tercih edin ve onları kırmızıyla kombinleyin..Sonbaharda çok moda olacağına inanıyorum bu renklerin..Oysho'da harika pijamalar vardı hatta bi tanesi çok tatlıydı "şirinler"desenliydi:)Journey markasını pek tercih etmem ama vitrinini görünce çok hoşuma gitti..Nedenmi?Anne-kız kıyafetleri yer alıyordu..Tamda hayallerimdeki gibi gerçi ben bu konuda zorluk çekeceğimi düşünmüyorum Zara'nın çocuk bölümündende alışveriş yapan biri olarak:)Ufak tefek bi yapım olduğu için sorun olmuyor:)Tombik minik bi kız çocugu annesi gibi çok konuşan ama mümkünse yaramaz olmayan,minicik elbisesi altından bezi görünen bir kız çocuğu..Allah'ım duy sesimi:)Neyse Journey vitrinini çaktırmadan sizin için çektim,kızları olan annelere duyurulur..Bence çok tatlı olursunuz bi gidin görün derim fiyatlarıda çook uygun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder