19 Aralık 2012 Çarşamba

Kına Gecem,Farklı Tasarımlar 2

Daha önce kına gecemden bahsetmiştim..Herşey istediğim gibiydi..Bana kalırsa çok özeldi..Bazı insanlar; amaan bir gece,bi kaç saat sürecek birşeye değmez deselerde iyi ki özenmişim herşeyime..Çünkü gelinlikte bu fikre kapılıp saçma sapan birşey yaptım, normal bir zamanda önünden bile geçmeyeceğim bir yerden aldım ve çok ama çok pişman oldum,çünkü gelinlik yüz kere provaya gitmeme rağmen büyük dikilmişti..Her neyse;kına gecem Ankara'da bulunan Wishes'da oldu..Yer çok güzeldi,mekan çok iyi tasarlanmıştı ama organizasyon kötüydü..Daha önce arkadaşımın nişanı oradaydı çok memnun kalmıştı hatta bende çok beğenmiştim fakat kendi kına gecem için aynılarını söyleyemicem..Elemanları (garsonlardan bahsetmiyorum)kendi egolarını tatmin etmeye çalışan tiplerdi..O yüzden artık pek önermiyorum..Fotoğrafçısına kadar sizi tehdit ediyorlar,Djden bahsetmiyorum bile..Ayy sinirlerim bozuldu yine..Neyse gelelim güzel ayrıntılara:)
 
 
 
 





Bütün kızlar toplandık:)Tüylü kına tepsim ve özel hazırladığım şuan çok net görünmeyen kına kaşığım..Kaşıkta gold renkli bir şerit vardı ve baş harflerimiz bulunuyordu:)


Duygusallık çökmüş üstüme..



Hint kınası, harika bir kınaydı elimde 5 dk durdu durmadı anında işledi:)Uzun cam şamdanlar ve kırmızı kokulu mumlar..


Sigara molası:)Bu arada rujum Sephora çıkmayan rujlardan..Gerçekten muhteşem,gece boyunca tazelemem gerekmedi..Seviyorum bu ruju öpücem ya:)



Herkese kese ve kırmızı tef dağıtıldı:)







En sancılı an..Annem canım ANNEM..


Daha öncede paylaşmışttım hatta daha netti bu sepet..İçinde kına var..


Yine daha önce paylaştığım nakışlı kına kesem, büyük olduğu için her birşey girdi içine:)


Herkesin zevki farklıdır ama artık böh geldi eldeki güllerden..Bende ikimizin fotoğrafı olan bu çiçek şeklindeki ellikleri dağıttım kınayı yakmaları için..



Burada eşimle birlikte bu çerçeveleri yaparken:)


Kızlar için tüylü,tüllü taclar..Bu arada bunlarla ilgili bir çok mail aldım..Ben bunları İstanbuldan getirttim..Ankara'da varmı bilemiyorum..


Yine kesenin içinde kırmızı mendil dağıttım..Ben öyle renkli renkli sevmiyorum..Konsept kırmızı ve gold rengiydi..Başka renkler tercih etmedim..Kuruyemiş kesemde yine nakışlı kesemin aynısının küçüğüydü..Buradan gelin adaylarına fikir verebildiysem ne mutlu bana:)
 
 
DAHA DETAYLI BİLGİ İÇİN cerenyarici@hotmail.com
 
 
 
 
 
 
Ve bunlarda yeni çalışmalarımız,kişiye özel..Kapı süslerinden tutunda anahtarlıklara kadar bir çok seçenek mevcut yine bilgi için mail adresimden ulaşabilirsiniz.
 
 
 
 




 
 
 

5 yorum:

  1. uzun saplı cam şamdanları nereden aldın acaba? çok beğendimde :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,satışını ben yapıyorum,eşim bu işlerle ilgili toptancılık yapıyor.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba öncelikle hayırlı olsun. Cam mumlukların fiyatı nedir acaba?

    YanıtlaSil
  4. merhaba bende cam mumlukların fiyatını öğrenmek istiyorum.birde resimli elliklerinizi çok beğendim fiyatını öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  5. merhaba,cam mumluklardan kalmadı elimizde,elliklerde tane adet fiyatı 7.5 lira

    YanıtlaSil