8 Ağustos 2011 Pazartesi

Herkesin Güzel Saçları Olsun:)




Hazır saçlardan açılmışken konu sizlere kullandığım saç ürünlerini kısaca tanıtmak istedim.Daha önce bir çok ürün denedim ama bunlar en iyisi diyebilirim.İlk başta şampuanını kullandım kahve saçlar için olanını,saçlarıma ışıltı kattı diyebilirim,daha sonra nem maskesini aldım ilk resimde olan bunu kesinlikle ve kesinlike öneriyorum zaten..Mutlaka deneyin ilk kullanımdan sonra bile etkisini hemen belli ediyor.Sonra saça parlaklık veren spreyini kullandım oda iyi bir ürün fakat saçınızı 1 2 günde hemen yağlandırıyor,sadece özel gecelerde saçıma uyguluyorum bende.En son olarakta serumunu aldım saçlarımın sürekli rengini değiştirdiğim için çok yıpranmıştı,fönsüz kullanamıyordum saçlarımı.Yalnız bu serumu kullandıktan sonra saçlarımı fönsüzde idare edebiliyorum,çünkü elektriklenmesini engelliyor ve saçlarımı yumuşatıyor.Saçlarım eskisine göre çok daha iyi artık..Bu ürünleri bir çok yerde bulabilirsiniz,üstelik fiyatlarıda çok uygun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder