23 Mart 2013 Cumartesi

Neler yaptım neler?

Bu aralar kına gecemde hazırladığım ürünler icin okadar fazla mail alıyorum ki..aslında 4aydir filan cok ciddiye almiyordum fakat hosumada gitmiyor degildi bu ilgi:)ilk basta cok teşekkür ederim beğendiğiniz icin..bunun üzerine bi web sitesi kurmaya karar verdim fakat suan almış oldugum siparişlerden dolayı cok ilgilenemiyorum..en kısa zamanda burada paylasicam,sitenin tasarımı bitmek üzere zaten:)onun haricinde yurt disından getirttigim özel ürünlerde olacak..gercekten takdir edilmek beğenilmek en büyük basarı..bunun icin cok teşekkür ederim tekrardan..açıkcası bu kadar talep göreceğini tahmin etmemiştim taaki üst üste gelen maillere kadar:)her neyse siparişler haricinde neler yaptım neler aldım ne beğendim bakalım:)


Daha ortalıkta bebek yok fakat ben bu tulumu yerim pek havalı:)




Mosmoda'da beğendiğim çanta:)



Bu üründe yeni açaçağım web sitemde yer alacak duyurulur:)


 Caviar nail art..Siyahı kalmadığından grisini aldım bakalım:)




Bu koku süper..






Kocam ve tavukları :)



 


Bu fikre bayıldım:)




 


Aşkla kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder