18 Mart 2012 Pazar

aaaa NİŞANLANIYORUM:)

Son 3 haftadır gezmedik ne alışveriş merkezi nede mağaza bıraktım..İnsanın kendi başına gelince böyle bocalıyormuş demekki..Ona buna yorum yapmak kolaydı olmamış,çok basit ayy yok hiç beğenmedimler falan filanlar:)Gez gez en sonunda Hakan Yıldırım sağolsun Koton için harika elbiseler hazırlamış kalıpları zaten şahane..Neyse aldım mutluyum ama siyah giyilirmi filan derken,giyilmez cevaplarıda çok olunca sil baştan başladım tekrar gezmeye..Evde sade bir tören düzenleyeceğimiz için çok abartı birşey olsun istemedim oyüzden mağazalarda aradım durdum sade ama şık bir elbise..Derken yine bir bakayım dedim Koton'a..Hakan Yıldırım imzalı yine bir elbise satın aldım..Fiyatları zaten çook uygun..Resmini bulup paylaşmak istedim..Gerçi hiç resimdeki gibi durmuyor..Yada bana çok yakıştı sanırım:)Neyse şimdilik modelde görün haftaya saçımı başımı yaptırıp sizlerle paylaşırım resimlerimizi..Tüm aşıkların darısı başına..
Aşkla kalın..
koton

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder