23 Ekim 2011 Pazar

Ne Giydim?

Bu yıl adaptasyon sorunu yaşıyorum hem okul hem staj hala ayak uyduramadım tam okula alışıyorum staj başlıyo,tam staja alışıyorum okul başlıyo:(Haftanın 2 günü okuldayım diğer 3 günde staj yapıyorum Ekol firmasında..Staj yaptığım ortam çok iyi zaten önceden bir çoğunu tanıyordum,tasarımcıları çok titiz çalışıyor.Gördüğüm şu ki Ekol tarzını bi hayli değiştirmiş,kaliteden ödün vermiyor.Kumaşlarını yurtdışından getirtiyor.Yıllardır kaliteli ürünler ürettiğini zaten biliyordum fakat bu kadar farklılaştığını işin içine girince gördüm şimdiden gözüme kestirdiğim parçalar var:)Tasarımlarda benimde fikrim alınıyor buda benim için büyük mutluluk:)Neyse okulda proje için uğraşırken arkadaşımda resmimi çekmişken ne giydim postu yapayım dedim..Sevgiyle kalın,Aşkla kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder