2 Eylül 2011 Cuma

Tık Tık:Trend Alarmı!















İlk kez kışın gelmesini mutlulukla karşılıyorum..Sevgilim gelecek,bu ayrılık bitecek:)Kış mevsimi lahanayı andıran ben(kat kat giyinirim rekorum:6kat)bu yıl tercihlerimi ne kadar kalın kazak veya mont varsa onlardan yana kullanıcam..Gerek defilelerde gerekse dergilerde kışın nelerin moda olacağını hepimiz az çok öğrenmiş olduk..Ben yinede çok sık karşılaşacaklarımızı burada sizlerle paylaşmak istedim.Yılan derisi,daha doğrusu bu yıl  hayvan desenleri çok kullanılmış zürafa,leopar çok sık rastladıklarımdan..Kürk;enine boyuna kürk;özellikle yakalarda etek uclarında ve manşetlerde kürk kullanılmış..Peki en çok görüpte hiç beğenmediğim ne?Boğazlı kazak üzerine giyilen tulumlar,elbiseler..Asla demek istemiyorum aslaya yakın bir cevap vermek istiyorum giymem diyede ekliyorum:)Tamam bende kat kat giyiyorum ama boğazlı kazak çok çirkin duruyor bence:)Ayakkabıda kesinlikle ve kesinlikle hala modası devam eden "car shoe"lar var buda benden söylemesi..Çizmeler bacaklara yapışmıyor geniş ve kalın topuklu..Trend alarmları devam edecek,takipte kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder